با عرض خوش آمد گویی و با تشکر از حسن انتخاب شما بخاطر مطالعه این وبلاگ لطفا در صورتی که مطالب ما را مورد توجه شما قرار گرفت برای دریافت روزانه مطالب علمی دو پیج پایین صفحه و پیج های سمت راست صفحه را لایک بفرمایید لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در صورت تمایل از طریق صفحات فیسبوک ما یا قسمت نظرات منعکس نمایید.

۱۳۹۱ دی ۲۴, یکشنبه

عنکبوت خرچنگی!

این نوع از عنکبوت ها در جنوب آمریکا زندگی می کنند دارای رنگهای بنفش سفید و زرد است می وی توانند در میان گلها اسثتتار کرده و و طعمه خود را فریب دهد.در کل جهان 2000 نوع از این عنکبوت ها شناسایی شده که 200 نوع آن در آمریکای شمالی هستند این عنکبوت ها به دلیل داشتن پاهای بلند در قسمت های جلوی خود هستند به همین خاطر ظاهری شبیه به خرچنگ به آنها داده است.



اندازه عادی این عنکبوت ها کمتر از 1 سانتی متر بوده ولی تا گاهی به 2.5 سانتی متر نیز می رسد.این عنکبوت دارای تار نیست ولی طعمه هایش را بروی زمین گلها یا گیاهان شکار می کند عنکبوت های گرگی و عنکبوت های پرنده نیز به این طریق زندگی می کنند.
این عنکبوت ها شکارچیان بسیار فعالی هستند و از تکنیک های اسثتتار به خوبی استفاده می کنند مثلا می توانند بدون حرکت حتی تا چند روز و چند هفته در یک نقطه باقی بمانند تا طعمه به آن نقطه برسد وطعمه را شکار کنند. این عنکبوت دارای زهر کشنده ای هستند که به طعمه خود تزریق می کنند و همواره بروی گلهای خاصی استراحت می کنند.
 ویدئویی در باره اسثتتار و شکار این عنکبوت
ویدئویی دیگر در باره این عنکبوت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر