با عرض خوش آمد گویی و با تشکر از حسن انتخاب شما بخاطر مطالعه این وبلاگ لطفا در صورتی که مطالب ما را مورد توجه شما قرار گرفت برای دریافت روزانه مطالب علمی دو پیج پایین صفحه و پیج های سمت راست صفحه را لایک بفرمایید لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در صورت تمایل از طریق صفحات فیسبوک ما یا قسمت نظرات منعکس نمایید.

۱۳۹۲ فروردین ۶, سه‌شنبه

قورباغه میمونی درختی

قوباغه میمونی شکل برگی که در آمریکای جنوبی یافت می شود واین قورباغه به دلیل ترشح موم که باعث کاهش از دست دادن آب می شود نسبت به سایر گونه های دوزیستان می تواند مدت زمان بیشتری در در جلوی نور خورشید صرف کند.
در سال 2011 دانشمندان ایرلند شمالی پروتئین هایی در زیر سطح پوست جاندار یافتند که ماتع از رشد عروق خونی می شود و برای از بین بردن سلول های سرطانی مفید است.
این قورباغه معمولا روی برگها زندگی می کند ولی در فصل جفت گیری به زمین بر می گردد ولی تخم های خود را در میان برگهایی که تا کرده است قرار می دهد در این قورباغه اندازه زنان 25 درصد بزرگتر از مردان است .این قورباغه در طول شب به شکار حشرات مختلف می پردازد.طول عمر این قورباغه 8 سال است و اندازه آن تا 3.1 اینچ می رسد..این قورباغه نیز 50 نوع مختلف دارد







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر