با عرض خوش آمد گویی و با تشکر از حسن انتخاب شما بخاطر مطالعه این وبلاگ لطفا در صورتی که مطالب ما را مورد توجه شما قرار گرفت برای دریافت روزانه مطالب علمی دو پیج پایین صفحه و پیج های سمت راست صفحه را لایک بفرمایید لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در صورت تمایل از طریق صفحات فیسبوک ما یا قسمت نظرات منعکس نمایید.

۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

هشدار به کاربران فیسبوک در باره پخش شدن یک ویروس جدید!

هشدار امنیتی متاسفانه در طی این هفته در بخش کامنت های صفحه از طریق یک روبات که ممکن است به شکل پروفایل دوستان شما و افراد دیگر ویدئوهائی با محتوی پورنوگرافی منتشر می شود که حاوی بدافزارهای تکثیر شونده هستند . کسانی که بر روی لینک این کامنتها کلیک کنند ، ناخودآگاه به گروه منتشر کنندگان این اسپم ها می پیوندند و ویدئو ها و ویروس بطور اتوماتیک توسط پروفایل آنها منتشر می شود با دیدن این نوع کامنت ها بروی ویدئو کلیک کنید و کامنت را به فیسبوک بعنوان اسپم گزارش کرده و آن را حذف کنید.
همچین اگه دیدید دوستاتون دارند توی فیسبوک فیلم غیراخلاقی توی قسمت نظرات شما و دوستان پخش می کنند دچار سوتفاهم نشوید افرادی که یکبا برای دیدن فیلم کلیک کرده اند روبات با پروفایل آنها این کار را انجام می دهد.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر