با عرض خوش آمد گویی و با تشکر از حسن انتخاب شما بخاطر مطالعه این وبلاگ لطفا در صورتی که مطالب ما را مورد توجه شما قرار گرفت برای دریافت روزانه مطالب علمی دو پیج پایین صفحه و پیج های سمت راست صفحه را لایک بفرمایید لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در صورت تمایل از طریق صفحات فیسبوک ما یا قسمت نظرات منعکس نمایید.

۱۳۹۱ بهمن ۶, جمعه

فیزیک غیر ممکن ها به مناسبت تولد فیزیکدان برجسته میچیو کاکو

میچیو کاکو (به انگلیسیMichio Kaku)‏ (به ژاپنی加来 道雄)‏ (زادهٔ ۲۴ ژانویه ۱۹۴۷ کالیفرنیا) فیزیکدان مشهور آمریکایی ژاپنی تبار است.
وی شاگرد ادوارد تلر، و از نظریّه‌پردازان بزرگ فیزیک کنونی جهان است. دکتر کاکو از بنیانگذاران نظریه ریسمان است. او کتاب‌های درسی در زمینهٔ نظریه ریسمان و نظریهٔ کوانتومی میدان دارد. فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد و دورهٔ دکتری را در دانشگاه برکلی گذرانده. هم اکنون او استاد دانشگاه سیتی کالج نیویورک است..وی دارای چندین کتاب با ارزش از جمله کتاب فیزیک غیر ممکن ها-جهانهای موازی-فیزیک آینده است.
او از طرفداران محیط زیست و از مخالفان به کارگیری انرژی هسته‌ای شکافت است. همچنین یکی از حامیان پروژه ستی می‌باشد.
بخش اول به مناسبت سالروز تولد ميچيو كاكو، قسمتي از مستند زيباي فيزيك غيرممكن‌ها را آماده كردم كه در اين فيلم، ميچيو كاكو،‌ روش‌هاي احتمالي سفر به دوردست‌هاي عالم را بررسي مي‌كند. شما را به ديدن اين فيلم زيبا دعوت مي‌كنم
.
بخش دوم سفر به دوردست‌هاي عالم بخش دوم به مناسبت سالروز تولد ميچيو كاكو، قسمتي از مستند زيباي فيزيك غيرممكن‌ها را آماده كردم كه در اين فيلم، ميچيو كاكو،‌ روش‌هاي احتمالي سفر به دوردست‌هاي عالم را بررسي مي‌كند. شما را به ديدن اين فيلم زيبا دعوت مي‌كنم.
با تشر از پیچ بیگ بنگ بخاطر آپلود این ویدئو های با ارزش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر