با عرض خوش آمد گویی و با تشکر از حسن انتخاب شما بخاطر مطالعه این وبلاگ لطفا در صورتی که مطالب ما را مورد توجه شما قرار گرفت برای دریافت روزانه مطالب علمی دو پیج پایین صفحه و پیج های سمت راست صفحه را لایک بفرمایید لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در صورت تمایل از طریق صفحات فیسبوک ما یا قسمت نظرات منعکس نمایید.

۱۳۹۱ دی ۳۰, شنبه

تصویر نشنال جغرافیا از یک قورباغه امدادگر در حال نجات جان یک موش

این تصویر در سال 2006 در شهر  لاکنو در شمال هند گرفته شده است و توسط نشنال جغرافیا اعتبار گذاری شده است در آن جمعه تابستانی سیلاب های موسمی باعث مرگ 40 نفر شده بود سیل سال گذشته این شهر نیز جان 1000 نفر را گرفته بود این تصویر  قورباغه ای نقش امداد گر برای یک موش را در میان سیل بازی می کند این تصویر به خوبی می تواند به خوبی بعنوان یک الگو برای امداد گران باشد و به خوبی دوستی میان حیوانات را نشان می دهد.
پی نوشت:خوشبختانه به نظر می رسد که حیوانات به قدری که اشاره می شود وحشی نیستند و بر خلاف انسان ها که خود را اشرف مخلوقات می دانند و نه به هم نوع خود رحم می کنند و نه به حیوانات ، حیوانات حتی در مواقعی مایل به خطر انداختن جان خود برای نجات سایر موجودات نیز هستند!

۲ نظر:

  1. خیلی وبلاگ زیبایی دارین من تصادفی وبلاگتونو امروز پیدا کردم الان چندین ساعته نمیتونم دست بکشم صفحه به صفحه مطالب قشنگتونو دارم میخونم میخواستم یه خسته نباشید بگم
    ممنون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از دقت نظر و لطفتون خیلی متشکرم دوست عزیز.

      حذف