با عرض خوش آمد گویی و با تشکر از حسن انتخاب شما بخاطر مطالعه این وبلاگ لطفا در صورتی که مطالب ما را مورد توجه شما قرار گرفت برای دریافت روزانه مطالب علمی دو پیج پایین صفحه و پیج های سمت راست صفحه را لایک بفرمایید لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در صورت تمایل از طریق صفحات فیسبوک ما یا قسمت نظرات منعکس نمایید.

۱۳۹۱ شهریور ۵, یکشنبه

شاه سخنانی از نیل آرمسترانگ نخستین انسانی که پا روی ماه گذاشت!

شگفتی ترین رمز و راز تعجب است و تعجب اساس تمایل انسان برای فهمیدن است.

تحقیقات دانش های جدید ایجاد می کنند.

من انگشت شستم را به بیرون از کره زمین گذاشتم!

اینجا مردی از سیاره زمین برای نخستین بار پایش را بروی ماه قرار داده است ژولیه 1969 ما برای همه مردم صلح و آرامش را آوردیم.

من به وجد آمدم و واقعا متعجب شدم که ما موفق شدیم!

علم هنوز یک پیشگو و راهنمای مسلط نیست ما پیشبینی های بزرگی برای سال آینده کرده ام اما فاصله خیلی کمی با ده سال آینده داریم!

من فکر می کنم که ما تمرین می کنیم تا زیاد خودسر و مغرور نشویم ما زمانی خودسر می شویم که چیزی منفجر شود یا پای شما را بگزد.

من انتظار داشتم در پایان قرن ما به مقدار قابل ملاحضه ای بیشتر از کارهایی که انجام داده بودیم پیشرفت می کردیم.


نیل آرمسترانگ (5 آگوست 1930-25 آگوست 2012)
یادش گرامی باد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر