با عرض خوش آمد گویی و با تشکر از حسن انتخاب شما بخاطر مطالعه این وبلاگ لطفا در صورتی که مطالب ما را مورد توجه شما قرار گرفت برای دریافت روزانه مطالب علمی دو پیج پایین صفحه و پیج های سمت راست صفحه را لایک بفرمایید لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در صورت تمایل از طریق صفحات فیسبوک ما یا قسمت نظرات منعکس نمایید.

۱۳۹۰ آذر ۳, پنجشنبه

پرسش های بنیادین در موردجهان

۲ نظر:

  1. با درود من یک پرسش دارم که امیدوار م جواب آنرا از این سایت دریافت کنم . مرتب گفته میشود در اثر اصابت یک سیارک بزرگ به زمین در حدود 60000000 سال قبل نسل دایناسورها نابود شد. و استدلال میشود که در اثر گرد و غبار ناشی از انفجار جلو نور خورشید برای مدتها گرفته و نهایتا دایناسورها از سرما و بی غذایی نابود شدند. پرسش اینست : مگر دایناسور ها فقط در آن قسمت زمین یعنی آمریکای جنوبی بودند؟ خوب جو زمین همراه زمین در گردش وضعی زمین است و به فرض که یکطرف زمین کاملا سرد و تاریک بشو د طرف دیگر هنوز گرم و قابل زندگی است. بنابراین باید دایناسورهای قسمت آسیا و اروپا و آفریقا زنده مانده باشند . بنابراین یا دایناسورها به علت دیگری نابود شده اند و تیوری فوق نادرست است یا..... لطفا پاسخ دهید . با تشکر.

    پاسخحذف
  2. با درود من یک پرسش دارم که امیدوار م جواب آنرا از این سایت دریافت کنم . مرتب گفته میشود در اثر اصابت یک سیارک بزرگ به زمین در حدود 60000000 سال قبل نسل دایناسورها نابود شد. و استدلال میشود که در اثر گرد و غبار ناشی از انفجار جلو نور خورشید برای مدتها گرفته و نهایتا دایناسورها از سرما و بی غذایی نابود شدند. پرسش اینست : مگر دایناسور ها فقط در آن قسمت زمین یعنی آمریکای جنوبی بودند؟ خوب جو زمین همراه زمین در گردش وضعی زمین است و به فرض که یکطرف زمین کاملا سرد و تاریک بشو د طرف دیگر هنوز گرم و قابل زندگی است. بنابراین باید دایناسورهای قسمت آسیا و اروپا و آفریقا زنده مانده باشند . بنابراین یا دایناسورها به علت دیگری نابود شده اند و تیوری فوق نادرست است یا..... لطفا پاسخ دهید . با تشکر.

    پاسخحذف